۶ پاسخ

اره منم همین جوریم بخاطر نفخ هست

یوقت چیزای نفخ دار میخوری بادمیکنه یوقتم جمع شده طبیعیه،فقط نزار یبوست بگیری باد می‌کنه همراه درد

طبیعیه

منم وقتی زیاد غذه میخورم

خوشکلم گاهی نفخ داری باد میکنه. عادیه کلا

بخاطر نفخ گاهی ک بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری