چندروره خیلی عصبی شدم چه کنم انقدر حرص میخورم انقد دخترمو اذیت میکنم

۳ پاسخ

فکر کنم از هورموناس

منم اینجور شدم

راهی بلدین بگین توروخدا

سوال های مرتبط