۴ پاسخ

من‌ پس چرا عصبی نیستم

منم همینطور😢😢 خواهرزاده ام به مامانش گفته خاله چرا اینقد بداخلاق شده☹️

منم خیلی عصبی و رُک شدم جواب همه رو میدم😑

دیگه اثرات استرسه

سوال های مرتبط

مامان آیناز🧚‍♀️ مامان آیناز🧚‍♀️ ۲ ماهگی