۷ پاسخ

ارهههههههه

اگه شکمت شله شایدبرای اونه منم دارم

من از ماه هشتم داشتم تا الان خصوصا شبا دل‌پیچه میگیرتم

ارع من دارم خیلی سخت میگذره و پر از دردددد

شما میدونین باید چی بخورم خوب بشع

این ماه هشت خیلی بد بوده

نه من اینطوری نیستم

سوال های مرتبط