۱۵ پاسخ

مثلا قرار بود رفاهیات ماه رمضون باشه بعد قرنی...دگ شد رفاهیات عیدفطر
اجیل بخر بخور تقویت شو بچه داری میکنی🤣دگ در همین حد میشه

کجا ریختن؟؟؟؟

عیدی جدا بود این برا عید فطره

رسمی هستی یا پیمانی؟

از کجا؟

اره آخه نخرم عیدیشو میده میخره اونو گذاشتم واسه کالسکه

نهایت ۳تا پوشک میشه برا نی‌نی لباس بخر اگه دوس داری

به ماهم میدن؟

برای منم ریختن
تعجب کردم از کجا اومده😂😂

خب نگو چ کاریه 😂

منو بگو فکر کردم یکی از دوستام بدهیشو واریز کرده نگو عیدی بوده😆

آموزش پرورش

کادو از طرف کجا

کارمند چی هستی

یعنی چی کادو عید فطر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی