۹ پاسخ

عزیزم تازه اولشه من چهار ماهه زندگی ندارم یه هفته ای میشه یه درصد از قبل بهترم انگار😅و بعضی وقتا دو روز آبم نمیخوردم حتی از شدت ضعف میرفتم بیمارستان خیییییلی دورانه سختیه واقعا

بوی خونه خودمون آشپزخونه و سرویس تهوع بیشتر میشه.جلو پنجره باز غذا بخور.معده نباید خالی بمونه اسید زیاده تو معده وقتی خالیه بیشتر تهوع میگیری.صبحانه (چای و پنیرو گردو)ناهار (آبدوغ خیار نعنا)یا اشکنه دوغی(کره و نعنا و دوغ و گردو رو بجوشون)و خیارو نمک هم خوبه و قرص ب۶.اینا برامن قابل خوردنه چون بی اشتهام.

اندسترون میخورم فقط باعث میشه استفراغ نکنم وگرنه همچنان میلم ب هیچی نمیکشه و از همه چیز بدم میاد

سازش و تسلیم تا زمان بدنیا اومدنش🤣

ببین با چی حالت بهتر میشه بخورش

درست میشه کم کم

تحمل.

برای حالت تحوع زنجبیل بخور ،برای بی حالی هم فشارت پایین هر 2-3 ساعت یه چیزی بخور که فشارت نیوفته

سازش دیگه هیچ راهی نیست

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان هنوز مشخص نیست مامان هنوز مشخص نیست هفته دوازدهم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری