لباس دخترم چطوره ؟

تصویر
۶ پاسخ

قشنگه ولی زیرش یه بادی باشه بهتره مثلا سفید یا صورتی ،لباسش اینطوری جمع نمیشه بالا❤️

خوشگله از زیر یه دورس صورتی بپوشون شیکتر دیده شه

قشنگه زیر بیلر بادی بپوشون که اندازش باشه این زیری بزرگه شلخته نشون میده

لباس زیریش بادی چسبون باشه بهتره

اوخداا

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان حسنا خانم❤️ مامان حسنا خانم❤️ ۲ سالگی
مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی
مامان رضاکوچولوم🤍 مامان رضاکوچولوم🤍 ۱ سالگی
مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی