۶ پاسخ

قشنگه ولی من واسه دخترم شلوار بگ زغالی و یه دورس لش خریدم که جفتش شد دو تومن اسپرت و شیکه

من ک هنو چیزی نخریدم واسه عید

قشنگه مبارک باشه من اسپرت میموشم همیشه تن دخترم

قشنگیه مبارکش باشه

خشگله😍

قشنگه چند خریدی

سوال های مرتبط

مامان ماهک و 🐣 مامان ماهک و 🐣 ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان حسنا خانم❤️ مامان حسنا خانم❤️ ۲ سالگی