منم ی حجم خیلی بالایی دارم۵ساله دارم عذاب میکشم
من انقدر داشتم همش انداختم دور انرڗی منفی میاره بندازشون
من دارم دق میکنم اون وقت یکی امد زیر کامنتم استیکر خنده کجات🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
خواهش میکنم خودتو سر این موضوع اذیت نکن چون اخرش خدا کاری میکنه بشه تو پشیمون میشی میگی وای چقدر غصه میخوردم یکم بیخیال باش خب بخدا توکل کن بگو بخند ولش کن من قول میدم میشه 💕
انشالله ک بزودی مثبتی نگران نباش
من ی عالمه داشتم بعد ده ماهه بالآخره مثبت دیدم
عزیزم ده برابر اینارو من هر سیکلی میخرم همش منتظر یه هاله ولی یا هاله الکی میندازه یا منفی
خسته شدم از خرید بی بی چک
چند وقته اقدامی مشکلت چیه
چع حوصله ای داری بیخیال باش بابا هرچی پیگیر تر و استرس داشته باشی اصلا نمیگیره
منممممم از اینا چقد داررم
تصویری که کل شکستگی داره💔💔💔
ناامید نشو تازه بیست و پنج سالته هنوز خیلی وقت داری،توکل کن بخدا.امیدوارم بزودی دامنت سبز بشه 🤲🤲
منم میبینم و مثبت میشه و سقط میشه،😭
به وقتش بهت میده صبور باشه
چون زوم کردی روش
😢😢😢😢😭
من ایتقد ازاینا دارم خخخخخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.