۵ پاسخ

هر سال همونا رو میذارم تو هفت سین😄

خب خورده میشن دیگ سماق میر قسمت ادویه
سنجدم میریزم ظرف برا خوردن

والا من مال سال قبلو میذارم
این خرافات چیه امروز خوندم اینجا

بهتره تازه خریده بشه
اونارو هم میخوریم ، سمنو رو هم میخوریم

میریزم میره سنجدو ولی سماقو استفاده کردمش
امسال تازه خریدم

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی