۱۳ پاسخ

خودشم غروب جمعه فک کنم برا همچین سالی همچین پایانی لازم بود🖤🕊

امسال سال مار‌ بود هر نوع نیشی که میتونست بهمون زد💔ان شاءالله سال جدید مث خود اسب نجیب باشه اذیت نکنه 😂

🌱🥀

تصویر

سلام عزیزم خوبی اره میخواام گروه حتما

دقیقا

درود عزیزم خوبی مامان نیهانم دیشب۲.۳۸دقیقه شب😉😉😉

از روزایه عادی هم عادی تره🥲

درخاص میدی عزیزم

من اصن تایمشم نمیدونستم منی ک هرسال پلنرو تقویم میخرم بالونیا به دخترکم هدیه میداد جشن میرفتیم هیچی نمیدونم تو این اپ ساعت سال تحویل رو فهمیدم

۴۰۵ برای هممون سالی پراز شادی باشه دلامون شاد باشه لبمون خندون

نو نه کهنه
ان شاالله نو بهترین ساله برای همه ی ایرانیان

سال ۴۰۴ خیلی سال بدی بود ولی من از عید خوشحالم ی امیده برام همش میگم شاید سال جدید خوب باشه ادم به امید زنده هست دیگه

خیلی بد بود

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی
مامان مَلِکاجون💕 مامان مَلِکاجون💕 ۳ سالگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۲ سالگی