۵ پاسخ

من ک گیرم نمیادهرجامیرم

نان خریدیم با کد ملی 300

من از یه داروخانه میخرم ۸۹ تومن😂😂😂

اون داروخونه هنوز قیمت قدیم داره حتما فعلا همون جا بخر تا بار جدید بیاره🤣

بله گرون شده
شد قضیه پوشک.😶 حتما این که خریدین از قبل مونده

سوال های مرتبط