۱۰ پاسخ

دوسال پیش مارک تابان دوتا قابلمه دوتا تابه گرفنم ۴ ت
۴ماه پیش پرسیدم یه فابلمه کوچیک گفت ۱۶۰۰

خوب خریدی
چی گرون نشده🥲

من یه مدل قشنگ گرفتم دسته داره ۱۸۰بزرگم هست ولی فکر کنم ازین نازک تره

والا من الان رفتم ب ماست سون کوچیک با ۳تاموز ی مقدار کم چایی گرفتم شد ۷۵۰هزار تومن هنگیدم😓

خیلی خوب خریدی ما یکی مث همینو سه سال پیش تو شمال بهمون ۳۰۰ تومن داد😐
نمییدونم فهمید مسافریم بهمون انداخت😂یا

مفت خریدی والا

من دو سال پیش ی سینی خریدم سایز بزرگ 280الان 850😂

180؟والا توی گرونی مفت خریدی

والا ۱۸۰ خوب گرفتی

هعیییی🥲🥲 چی ارزون مونده همونو ببینم؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی