دوسال پیش مارک تابان دوتا قابلمه دوتا تابه گرفنم ۴ ت
۴ماه پیش پرسیدم یه فابلمه کوچیک گفت ۱۶۰۰
خوب خریدی
چی گرون نشده🥲
من یه مدل قشنگ گرفتم دسته داره ۱۸۰بزرگم هست ولی فکر کنم ازین نازک تره
والا من الان رفتم ب ماست سون کوچیک با ۳تاموز ی مقدار کم چایی گرفتم شد ۷۵۰هزار تومن هنگیدم😓
خیلی خوب خریدی ما یکی مث همینو سه سال پیش تو شمال بهمون ۳۰۰ تومن داد😐
نمییدونم فهمید مسافریم بهمون انداخت😂یا
مفت خریدی والا
من دو سال پیش ی سینی خریدم سایز بزرگ 280الان 850😂
180؟والا توی گرونی مفت خریدی
والا ۱۸۰ خوب گرفتی
هعیییی🥲🥲 چی ارزون مونده همونو ببینم؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.