نه مشکلی نداره من از دکتر پرسیدم درحد بیرون رفتن شیر خشک بدم گف مشکلی نیس وشیر خشک گیگوز نوشت وگفت شیر مادر خوشمزه تره وباعث میشه اشتیاقش بیشتر باشه تاشیر خشک
چه مدل شیرخشکی میخواین بدین؟
دکتر بهتون معرفی کرده؟
نه والا دختر من بیشتر شیرخشکیه روزی دوبار سینه میدم باز بااشتیاق میخوره
شیرخشکی بشه دیه سینه مادرو سخت پذیزش میکنه
نه منم همینکارو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.