۶ پاسخ

عزیزم الان که خوابه ناخن هاشو بگیر میکروبی میشه میکنه تو دهنشا

ابشالله ازقربان بم نخوشع🥺🥺

هوف منم همین بساطو دارم

من که ۳ روز یکبار باید ناخن بگیرم به شدت بلند میشه بعد امکان خنج انداختنش زیاد

گرسنه نیست یا سرماخورده باشه

وای دختر منم سه روز یکسره اذیت می‌کنه گریه گریه

سوال های مرتبط