من هر شب میخورم دکترم نوشته برام
من قبل بارداری میخوردم تو اقدام
من ۲ ماه قبل بارداری ک تا ۳ ماه اول بارداری مصرف کردم
اسیدفولیک و ید هست برای رشد دستگاه عصبی و لوله عصبی جنین
من تا ۲۰ هفته خوردم بعدش دکتر قطع کرد و گفت آهن و ویتامین دی و مولای بخورم
اره عزیزم مال جلوگیری از نقص لوله عصبی جنین،قرص خوبیه من دو ماه قبل بارداری و تا ۴ماهگی دکترگفت بخور.
نوشته دیگه برای ید و کلسیم و .. است.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.