۶ پاسخ

من هر شب میخورم دکترم نوشته برام

من قبل بارداری میخوردم تو اقدام

من ۲ ماه قبل بارداری ک تا ۳ ماه اول بارداری مصرف کردم

اسیدفولیک و ید هست برای رشد دستگاه عصبی و لوله عصبی جنین
من تا ۲۰ هفته خوردم بعدش دکتر قطع کرد و گفت آهن و ویتامین دی و مولای بخورم

اره عزیزم مال جلوگیری از نقص لوله عصبی جنین،قرص خوبیه من دو ماه قبل بارداری و تا ۴ماهگی دکتر‌گفت بخور.

نوشته دیگه برای ید و کلسیم و .. است.

سوال های مرتبط