باید شربتهای ضدنفخ رو دوروز امتحان کنی ببینی کدومش میسازه و راحت میشه درنتیجه همونو ادامه بدی
من ده تا امتحان کردم اخرش گرایپ واتر ساخت.شکمشم گرم نگهدار
کولیکز دادم نساخت اروغ زدنی قشنگ بوش میومد درنتیجه گرایپ واتر بهش ساخت و همیشه شکمشو با یه شال اروم میبندم که گرم بمونه.هرچقدر جاش گرمتر نفخشم کمتر به همراه شربت.پدی لاکتم روزی صبحا ساعت۱۰.۳۰ده قطره میدم بهش
گریپمیکسچر من میدم خوبه
کولیکیز یا کولیف(دکترم گفت کولیف قوی تره و بیشتر میخوابه) ولی من فعلا همون کولیکیز رو میدم بهش
کولیکز عالیه هر ۶ ساعت دوبرابر وزن نی نی
کولیکیز خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.