بچه اذیت میشه حموم نبری نمیتونه بخوابه
دکتر گفت درهفته دوبار ببر یکماهههه!!!
منم هفته ای ی بار
گاهی ده روزی ی بار
ولی دعامیکنم هوا گرم بش هفته ای دوبار ببرمش
زیر گردن و بغلاشون باز میشه گناه دارن بو میگیرن
من هفته ای یکبار میبردم زمستونی،ولی مهر که بدنیا اومده بود تا موقعی دوماهش بود هفته ای دوبار میبردم😀
چرا نبردی یکماه؟
من هفته یک یا دو بار
چرا یه ماه اذیت نشدی؟!
هفتهای دو بار چون هوا سرد بود
عزیزم یک ماه خیلی زیاد هست،بچه ها هم مثل خودمون هستن حموم برن سبک میشن و حس خوبی میگیرن،من هفته ی یک بار،چند بار که خیلی هوا سرد بود ۱۰ روز یک بار بردمش حموم، دست و صورت و زیر گردن رو هم سعی میکنم هر روز بشورم
منم یکماهه نبردم سرما خورده میترسم بدتر شه
من بعضی وقتا که خیلی گریه میکنه هر شب قبل خواب میبرم. دو سه روز موهاشو نشورم بنظرم کثیف میشه بو میگیره.
هفته دو بار
من پسرم عشق میکنه موقع حموم
یک ماااااااه؟؟؟؟چرا؟
من تاحالا هفته دوبار
ولی دیگه هفته ای ۳ بار حمومش میدیم
هفته ای 2بار،چرا حموم نبردی؟
من نفته ای یکبار
ببرش خب توکثیف بودنی بدنت کلافه نمیشی 😐
هفته ای دوبار میبرم
هر هفته یک بار تا الان چون هوا یکم سرد بوده هوا بهتر بشه میکنمش هفته ای دوبار
یک ماه زیاده عزیزم درسته سرده اما نیازه خود بچه هم دوس داره تنش به اب بخورع حداقل هفتع ای یکبار ببر
هر ده روز میبرم
هفته ای دوبار
واقعا؟ گناه داره اون بچه اونم به انسانه
هفته ای دوبار دوشنبه هاوجمعه ها
وا 😐 من هفته ای دوبار میبرم دخترم تا وقتحمومش کثیف میشه😐 چجوری یکماه طفلکی مونده
دوهفته یه بار
چرا😐🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.