۲ پاسخ

علائمش گرگرفتگی هست گاهی لرز داری گاهی گر میگیری از گرمای بدنت خیس عرق میشی روی اعصاب هم تاثیر میزاره

یاعسگی فکنم برای کسی هست که پریود نمیشه

سوال های مرتبط