۴ پاسخ

معلومه ک زوده، بزار ۸ هفته برو

هفته چندمی؟ از هفته8 ب بعد سنو قلب

زوده نرو دیگ استرس سمه برات بمون ۸ هفته برو این هفته ای ک ما حساب میکنیم طبق پریود ممکنه لقاح دیر تر بوده باشه و سن جنین کمتر باشه از سن پریودی

عجله نکن

سوال های مرتبط