منی ک ۳۹هفتمتموم شده و امروز درد پریودیم شروع شده😭۲روز دیگه صبر کن مامامااااان🥲
منم امروز درد گرفتم گفتن فردا برو بلوک
منم ورزش و پیاده روی نمیرم تا شنبه بشه
اگسزارین میخوای کنی ی شیاف پروژسترونبزار استراحت کن فقط برای سرویس رفتن پاشو ب هیچیم فکر نکن ی فردارو بگذرون
طبیعی هستی؟
۲۷ساعت دیگه تحمل کن
تو میتونی
من که تازه وارد ۳۸ هفته شدم هم باز استرس دارم تکوناش اینروزا خیلی کم شده صبح چای نبات خوردم یکم گذشت بعد تکون خورد بازم میگم به سلامتی به دنیا بیاد فرق نداره کی باشه
بخاب تکون خودت نده ایشالله فردا به دنیا بیاد
منن این استرسودارم شیاف بزار زود دراز بکش فقط
استراحت کن شیاف پروژسترون بزن
منم همش همین استرس و دارم. انشاالله که چیزی نیس و به موقع میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.