سلام سوال منم هست .دخترم رفلاکس داره .به من گفتن میتونم سویق برنج و سرلاک هویج بدم نمیدونم مناسب هست یا نه .چند روز دیگه دخترم بره تو ۴ماهی شروع میکنم
دکتر به منگفت لعاب برنج بعد فرنی بعد حریره اونمبا احتیاط. لعاب برنج ینی یک قاشق مرباخوری ارد برنج خونگی با دو فنجان اب میپزی قوام بیاد از صافی رد کن بده بخوره در حد ۳ قاشق روزی یک وعده فقط. همینو ۱۵ سی سی شیر بریزی میشه فرنی همون شیری که نی نی میخوره. همینو باز آرد بادومبزنی میشه حریره
پوره هويج كدو حلوايي سيب سيب زميني
پوره میوه و سبزیجات
دکتر بهم گفت آرد برنج
پوره سبزیجات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.