کیاپسته زیادمیخورن؟؟؟
تاثیرش چیه رو بچه

۷ پاسخ

من زیادنمیخورم ولی خونسازه

فكر كنم واسه وزن دهي و هوش جنينه
منكه از دوماهگي از پسته متنفر شدم فقط گاهي بزور يكم ميخورم

من نمیدونم از وقتب باردار شدم از پسته خیلی بدم اومده گردو و مویز میخورم فقط

هم باهوش میکنه هم روی وزن بچه تاثیر میزاره

پر خرج میشه

ب دنیا بیاد بهت میگم😅

من در طول بارداری مصرف داشتم، کلا مغزیجات خیلی مفیده

سوال های مرتبط

مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی