شما پودر لیدی میل رو چجوری میخورین ک تاثیرش زیاد باشه؟

۱۲ پاسخ

من با اب اکثرا یکی دوبارم با شیر خوردم

من با آب جوشیده سرد شده پودر رو حل میکردم بعد بستنی میریختم داخلش و میخوردم

همونجوری ک روش نوشته

یکی دو ساعت بعد صبحونه با اب ولرم

خودم چاق شدم شدید اضافه وزن گرفتم بچه هیچی چاق نشد

لیدی میل تاثیر نداره قرص ال آرژنین خوبه

من با شیر سرد روزی دوبار میخورم

عزیزم از چند هفته باید استفاده بشه؟؟ تاثیر هم داره؟

والا من روزی دوبار میخورم یک پیمانه صبح یک پیمانه عصر با آب قاطی میکنم کاکائویی شو گرفتم خوش خوراکه مثل شیر کاکائو میشه تقریبا ولی هنوز سونو نرفتم ببینم وزنی هم اضافه کرده نی نیم یا ن

میگن باید با اب جوشیده ولرم خوردش بهتر جذب میشه ولی من اونجوری حالت تهوع میگیرم نمیتونم یکم سرد باشه بعد میتونم بخورم

من نخوردم😕 همینجوریشم وزنم میره بالا😤

من با شیر میخورم ..روزی دوبار

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی