منم ماه قبل این علائما رو داشتم با ۵روز تاخیر پریود شدم
این ماه هم با دو روز تاخیر باز این علائما رو دارم درد تخمدان هم دارم بشدت
ولی میدونم که میخام پریودشم
شماهم به علائم دل نبند عزیزم
انشالا که بارداری
بله امکان بارداری هست
بیبی چک چرا نمیزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.