خانوما امروز ده هفته شدم ۲. ۳ روزه سینه هام یهو درد شدیدی میگیره علتش چیه؟؟

۳ پاسخ

بخاطر هورموناس

عادیه عزیزم

تو این هفته ها عادیه، چون هورمون ها باعث میشن سینه ها بزرگتر بشن و غده های شیر برای شیردهی اماده میشن.

سوال های مرتبط