۱۸ پاسخ

ببخشید شما شیر خودتو میدی؟منم دوس دارم ژل بزنم ولی نمیدونم تو شیردهی میشه بانه؟

سلام عزیزم چه مارکی زدی شد ۶۰۰

وعوووو گشنگه مبارکت

چونت کوچیک ژل میزنی

خیلی خوب شده

منم یه ماه پیش زدم😄
مبارررک عزیزم قشنگ شده

تصویر

خیلی خوب شده😍😍

عالی
درد داشت؟

مبارکه. کجا زدید؟ ادرس میدید بهم

خیلی قشنگ شده

چ‌زیبا کجا رفتی زدی

چ لبایی داری😁

خیلی خوشگله
مبارکت باشه😍😍
منم خیلی دوسدارم انجام بدم
دیگه رفت برای تابستون

مبارکه قشنگ شده
قبلشو عکس داری؟

درد داشت؟

خوجل.

چقدشد هزینش

مامانا*

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۱۵ ماهگی