۲۵ پاسخ

خیلی زیاده🥴😶

مبارکه پبش کی زدی

چی بگم عالیه خیلی خوشکل شده

عزیزم عکس قبل تزریق هم میدی
و چند سیسی زدی ؟؟

چند سیسی زدی عزیزم ؟؟؟؟ چه مدلی روسی یا قلوه ای؟

عالیه کجا زدی ؟

همش ورمه بعدش انقد نازه میشه که نگو

کلا ورمه من یک و نیم سی سی زدم اصلا زیاد معلوم نیست طبیعیه

میشه ازنیم رخ عکس بدی ۱ازدوستام زده بودنیم رخشودیدم لب بالاش روبه پایین بودخیلی بدبود

تو ایت حجم کارش درست بوده خدایی

قشنگه واقعا

عالی شده با اینکه ورم داره

عالیه خیلی زیبا شده

خیلی قشنگه

وای عالی شده مبارکه

چقدر خوشکل شده انگار طبیعیه

خیلی خوبذشده

خوب شده

عالی

چند شد؟

فک کنم ورم داره
ولی کاش همینقدری میموند 🎀

قشنگه

چند شد

خیلی قشنگه، ورمش بره عالی میشه

خیلی خوشگله مبارکه فک کنم ورم داره

قشنگه

سوال های مرتبط