بله اکثرا خواب درست و خسابی نداریم😁
اره اصلا نميخوابم شايد ٢-٣ ساعت نهايتا زير چشمام گود شده
اره هی بیدار میشم 🥺
فقط بخاطر شاش همش بیدار میشم و میام بخوابم دیگه نمیتونم😂😂
حالا من تا دو سه هفته پیش موقع خواب لگنم درد میگرفت و نمیتونستم بخوابم و مدام میرفتم دسشویی
الان که وارد ۹ شدم شبا خوب میخوابم فقط یه لحظه بیدار میشم پهلو به پهلو میشم
روزا هم همش خوابم میاد باز میخوابم🤦♀️
آره بعد این اوضاع بدتر هم شد
اره خابم نمیبره
دوساعت یبار هم دسشویی
خاب صبح بهم میچسبه
ساعت ۵ ایورا میخابم تا ۱۰ ۱۱
دقیقا منم کل دیشب فقط یک ساعت خوابیدم جالب اینه روزم اصلا خوابم نمیاد
اره به شدت اذیت میشم از ماه ۷ همینم
اره من😭😭😭
اوووف من ک ول کردم اومدم روستا باید رو زمین بخوابم یعنی داغونم خواب ندارم
بله خیلی
منم داشتم
آره خواهر
اره خیییییلی زیاد .تازه من یه آدم به شدت خوشخواب بودم🥴
من خیلی وقته شبا نخوابیدم
اره تازه حس سنگینی شدید و معده دردم دارم
اره اذیت میشه آدم
من که از پنج ماهگی شب ها اذیتم نمیخوابم🤦😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.