۳ پاسخ

دختر.من بیومیل پلاس میخوره خوبه

من از دکتر پرسیدم گفت سوپرامیل بهتره ،دکتر گفت بیومیل و سوپرامیل از یه شرکت هستن

به دخترمن نساخت خیلی یبوستش کرد وزن دهیش ولی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی