۱۷ پاسخ

پیامارو خوندم کرک و پرم ریخته🤯

چون مشکل داره از بعد جنسی
الان تقریبا میشه گفت ۴ سال فقط همخونه ایم
صمیمت نیست بینمون
یکمم زیادی گاوه

من 🫡

من اونم بی دلیل
مطمینم پریود مغزی شده

منم قهرم نمیخام اصلاببینمش ک ث ا فتو

دو شب پیش قهر کردیم
اونم سر هشت تومن پول ناقابل ک یدونه مانتو نمیشههههههه
هر دو خوب همو کوبوندیم الآنم خیلی سرسخت قهریم 🤣
فقط هم چیزی ک مربوط ب پسرم باشه باهم حرف می‌زنیم

من قهرم چون ظهر گفتم بخواب داشت گیم بازی میکرد گفت خابم نمیاد
من خوابیدم انقدر اومد کرم ریخت نذاشت بخوابم باز من بیدار شدم اون خوابید یه ساعت گفتم بخوابه باز رفتم بیدارش کردم بیدار نشد ک نشد تا ساعت ۶
منم خرید داشتم بازار بلند نشد منو ببره منم قهرم حرف نمیزنم باهاش😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

قهر نیستیم ولی امروز سرپسرم بحثمون شد منم زدم ب برق براش💨

من سرسنگینم باهاش
جلوی بچه سیگار میکشه
پسرم یادگرفته میشینه میگه ی سیگار بکشم

امروز سیگار باباشو برداشت باباشم بشدت دعواش کرد
منم داد و بیداد کردم گفتم بیخود میکنی جلوی بچه سیگار میکشی
اگ نکشی بچه یاد نمی‌گیره
دیگه حق نداری و ...
خلاصه چهارتا اون گف و چهارتا من
عصر یذره باهام حرف زد منم محل ندادم

مرتیکه ی سیگاری😒🫥
حالا جدا از اینا خیلی همو دوست داریما ولی این ی موضوع رو مخمه

منم به زور خودم نگه داشتم دعوا نشه پریودم نزدیکه دندون عقلمم شدید درد میکنه باعث شده گوش دردم بگیرم

اخرین دعوای ما سر خونه تکونی بود قبل جنگ سر اینکه گفت کمک میکنم منم کارگر نگرفتم بعد هی امروز فردا کرد منم دعوا کردم قهر بودیم جنگ شد اشتی کردیم 😂

منم دو ماهه بحث داریم سر ننش الان دیگه واقعا قهرم🤕

من سر اینکه در ارایشگاه منتظرم بود دیر رفتم بهم حرف زد شد دعوامون

من قهرم ،یه ماه میشه ،همش زور میگه

ما قهر نميكنيم يني دعوامونم بشه اون حرفاشو ميزنه من هيجي نميگم هيچوقت شديد نميشه نهايت با يه شب دلخوري بخوابيم هر كي يه سمت تخت ولي نميدونم بعد ١٠/١٢ سال زنذگي همه چي يكم نرمال تر ميشه

من قهرم البته اون همش داره خرف میزنه و منت کشی میکنه و خونه تمیز میکنه ،من چند روز خونه نبودم فهمیدم دوستشو اورده بود خونه قلیون کشیدن ولی به من نگفته بود

اخرین بار پارسال بود سر بددهنیش از اون موقع دعوا نکردیم🤣

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری