ن من برنمیگردم🥺💔
من که شهرستان دوام نیاوردم برگشتم خونه خودم تهران.توکل به خدا دیگه.بچه ها خیلی اذیت میکردن خونه پدرم
اره والا برمیگردم خسته شدم شوهرم تهران من شهرستان
منم خونه مادرمم ۲۰ روزه
من از اول تهران بودم
من از اول نرفتم.
یعنی جایی رو نداشتم ک برم
من خونم موندم
منم شنبه برگشتم اومدم چاره چیه هرچندهرجا بودیم صفرتاصد خرج دادیم ولی پولم ته کشید .اداره زنگ باران کرد که بیایید دیگه برگشتیم خدا پناه همه باشه و بچه ها
من یه هفته پیش اومدم خیلی شرایط سخت بود ولی چاره چیه کجا بمونیم با دوتا بچه شیطون آخه
تا کی میشه نیومد سر خونه زندگی
معلوم نیست که چقدر میکشه
مننننن..کلافه ام
شوهرم کلا پولش تموم شده..خودمونم ی ماهه بیکار اومدیم اینجا..پس فردا برمیگردیم ولی میترسم زیااااد..شوهرم میگه بمون من برم اونجوریم نمیتونم خیالم راحت نیست..خودم خیلییی میترسم
واقعا بلاتکلیفم
والله همش خونم هیچ جانرفتم
منکه امروز برگشتم دیگه
ما
نه تا وقتی جنگ تموم نشه نه چون دخترام بیش از حد میترسن نمیدونمم چیکار کنم خسته شدم
ماااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.