نن که میمیرم وزنده میشم خیلی درد داره ولی بااین حال میگم درجه شوزیادکن😂😂
بنظرم دردش قابل تحمله همون ثانیه اس فقط و اینکه من شاتی رفتم الان دلم میخواد رولی برم
دفعه اول از درد میلرزیدم خیلی بد بود ولی جلسه های بعدی خوب شد
من رفتم
پس من تحمل دردم خیلی بالاس
چون قابل تحمله برام
من لیزر نرفتم ولی خودم دستگاه وکس دارم تو خونه وکس میکنم خیلیی خوبه
نیم ساعت قبل رفتن زایلاپی بزن مشما بکش روش برو اونجا بشور،خیلی کمتر میشه
بیکینی وحشتناااااک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.