بستگی داره کجات باشع🤣
حداقل ب خودت صفا میدی ارزششو داره 🤪😂🙈
وای یعنی لیزر درد داره ؟ من تا به حال نرفتم قصد داشتم برم
وای من بهش فکر میکنم خجالت میکشم
بخاطر همین خجالت کشیدن نمیرم لیزر🥲
کجا میری لیزر؟؟ من وانادیس رفتم دو جلسه برای شارژ ولی راصی نیستن
دردی نداره که بیکینی هم یه لحظه میشه درجشو کم میکنه اصلا استرس نداشته باش به بعدش فکر کن که راحت میشی😍😂
اصلا درد نداره
متاسفم ولی جلسات اول پوووره میشی😂
اصلا درد نداره
من مردم از درد
بخاطر همین هی ول میکردم بعد چندمدت میرفتم میگفتم بی حسی میزنم فلان
ولی دراخر دیگه نرفتم
فقط جلسه اول درد داره.خودش ببینه درد داری درجه رو کم میکنه.هرچی مو ضخیم تر باشه دردش بیشتر
دردنداره
با خودت بگو هیچ دردی بدتر از زایمان نیس
درد نداره که؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.