عزیزم کجا رفتی ؟؟؟رولی با شاتی؟؟؟
عزیزم کجا رفتی؟
من هر جلسه ۲۳۰۰ میدم 😐سایناشور
مبارکه سعی کن همش خودت رو خشک نگه داری کرمت هم بزنی
من قبلا گالریا میرفتم خیلی خوب بود
کجا رفتی گلم؟
من کل بدن با صورت میرم۷۰۰ عینکم همون اول یکی داد۴۰ تومن😂
لعنت ب این گرونی
چندروز درهفته قراربری؟
کلینیک من سه و نهصد گرفت اینسری فک میکردم لیزر گرونه الان میبینم اوسکل فقط منم ک اینقدر میدم
منم همین میدم
خیلی گرفته
وا ۰ خبر من کل بدن ۱ میلیون میرم کندلا
نسیم بیا تعریف کن چجوری بود؟
درد داش بیکنی ؟
چطوریه ؟
یادمه خجالتت میشد
چکار کردی این مسئله رو؟
یاخدا چه زیاد
من کاربردی میرم 850البته دستگاه شاتی نیستش شاتی گرون تره
۶۵۰ خوبه عزیزم معقوله
چهخبره زیاد گرفته
یک جلسه یکو چهل؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.