۸ پاسخ

الان که بچه زود ب زود دستشویی می‌کنه و کمه
و زیاد تکون نمیخوره خوبه
من رفتم تا شماره ۳ شو از فروشگاه خریدم برا پسرم

اره خوبه من راضیم

من یه بسته خریدم فقط تو خونه زدم برای اینکه زود تموم شه
خیلی نازکه چسبشم زیاد خوب نیس

من برای پسرم استفاده میکنم خوبع

زود ب زود باید عوض کنی وگرنه نم‌میده ب لباس همه

من مای بیبی کانال دار استفاده میکنم خیلی راضیم

اره خوبه من یه بسته داشتم ازینا

سلام عزیزم نه من که فقط مایی بی بی یا مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۱ ماهگی