دوتا از چرت ترین پوشکا کوکومی و ببم
والا من فقط مایبیبی قبول دارم و مولفیکس
اره من استفاده کردم
من فقط مای بی بی و مولفیکس قبول دارم تمام
من پنج سال پیش سر پسرم استفاده میکردم خوب بود الانو نمیدونم
خوب نیست منم گرفتم توی خونه که زیاد
جیش میکنه استفاده میکنم
خوبه من استفاده کردم
همه ناراضی بودن
من استفاده کردم خوبه ولی پوشکش نم پس میده یه خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.