۹ پاسخ

وقتی پوستش و گرفتی و ورق کردی قبل از اینکه بشوریش حسابی بهش نمک بزن و بزار یه رب ساعتی تو نمک بمونه،بعد تمیز بشوررش و فشارش بده که ابش بره بعد سرخ کن،اینحوری اصلا روغن جذب نمیکنه

اول نمک بزن بمونه یه رب بیست دیقه بعد ابکش کن بعد بزار تو تابه بدون روغن یکم سرخ شه بعد روغن بزن

یک قاشق آرد موقعی که روغن داغ میشه بریز تو روغن

جدای از چیزایی ک گفتن اگ‌با حرارت کم سرخ کنی روغنو‌جذب میکنه

ماست بزن یا سفیده تخم مرغ با برس بکش روش یه لایه خیلی نازک

توی آب نمک میزاری یکم بمونه آبشو بگیری

بنداز تو آب یکم بجوشه بعد دربیار سرخ کن.ی قطره روغنم ب خودش نمیگیره

شما میخوره دلدرد نمیشه من ببار خوردم

بذار اول ماهیتابه داغ بشه بعد روغن بریز بذار روغنتم داغ بشه. .بعد بادمجان بریز...منکه اینکارو میکنم و یبار روغن میریزم

سوال های مرتبط