خانما این آمپول باید تو یخچال بزارم

تصویر
۳ پاسخ

مال شما چقدره؟

برا چی میزنی‌...من امشب دوز ۵۰۰ را گرفتم برای هماتوم.؟؟

نه نمی‌خواد عزیزم

سوال های مرتبط