۶ پاسخ

یخچال لازم نیست بزاری جاش گرم نباشه کافیه

من یخچال نمیزارم

یخچال نمیخواد جاش خیلی گرم نباشه

ن عزیزم من تو محیط خونه میذارم

ولی بهتره داخله پایین یخچال بزاری چون تابستونه دمای هوای اتاق یا هرجایه خونه گرمه مواد داخل امپول فاسد میشه. من که داخل پایین یخچال گذاشتم

نه عزيزم لازم نيست روش نوشته تو چه دمايي نگهداري بشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهشتم بارداری