تا کی باید شیاف بزاریم ؟؟؟

۷ پاسخ

اگ مشکل خاصی داری مثل جفت پایین یا استراحت مطلق یا سقط قبلی همون تا اخر بارداری باید بداری

نیاز نیس هرروز بزنی وقتی درد یا لکه داری بزار

والا من مقعدم ورم کرده از شیاف درد می‌کنه. از اول بارداری تا الان میزارم

من بخاطر کمردرد و جفت پایین هر شب میزارم😢

من تا الان گذاشتم. خواهرمم. سابقه سقط داشت. دکتر تا ۹ ماه براش تجویز. کرد

فکر کنم تا قیامت🥴😫

تا هروقت دکتر صلاح بدونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری