۸ پاسخ

وااای 🥹🥹

منم اون اولا خیلی زیاد داشتم ک ۱۰ تا شیاف داد دردام بهتر شد ولی درد پریودی دارم هنوز گااااهی میاد و میره

من از ۵ هفته دارم میزارم

من از اول بارداری تا الان دارم شیافت میزارم

شیاف وخودسر قطع نکن باید کم کم قطعش کنی اونم دکتر بگه چجوری

من همون اولا داشتم

تا تموم شدن دوره اش بذار. لازمه برای خودت و حفظ جنین‌ات.

هفته های پایین منم اینجوری بودم العان خیلی احساس میکنم بهتره شوک بهم وارد میشه یا یهو میترسم درد میاد سراغم

سوال های مرتبط

مامان رادمان🤎 مامان رادمان🤎 ۹ ماهگی
مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وپنجم بارداری