وااای 🥹🥹
منم اون اولا خیلی زیاد داشتم ک ۱۰ تا شیاف داد دردام بهتر شد ولی درد پریودی دارم هنوز گااااهی میاد و میره
من از ۵ هفته دارم میزارم
من از اول بارداری تا الان دارم شیافت میزارم
شیاف وخودسر قطع نکن باید کم کم قطعش کنی اونم دکتر بگه چجوری
من همون اولا داشتم
تا تموم شدن دوره اش بذار. لازمه برای خودت و حفظ جنینات.
هفته های پایین منم اینجوری بودم العان خیلی احساس میکنم بهتره شوک بهم وارد میشه یا یهو میترسم درد میاد سراغم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.