۹ پاسخ

گلم آنلاین بخر خجالت میکشین والا هم من هم شوهرم خجالتی ولی تاحالا نه قرص جلو گیری نه اورژانسی نه کاندوم هیچی استفاده نکردیم همش طبیعی جلو گیری بوده البته باید خیلی حواست باشه 🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭🤭🤭🤭

وای والا من شوهرم دوساله همش میخره میره انواع مختلف میخره اوایل هر دو ناراضی بودیم ولی عادت کردیم خیلی خوبه مگ چی بشه خطا بده اگ درست استفاده بشه

تخمک‌گذاریه دیجی کالا سفارش بده

درصدش خیلی پایین هست
الان هم موعد تخمک گزاریته احتمالا دردش ازینه

از اوکالا یا دیجیکالا انلاین سفارش بده

از فروشگاه وسیله بخرین، حالا این دفعه بخیر بگذره

خو برو خودت بخر همیشه خودم میرم میخرم

من ۳ساله قرص روکین میخورم راضی ام پریود هام منظم شده اگر قرص نمیخوری از اکالا آنلاین چند تا خوراکی بزن یه دونه هم کاندوم‌ بزن میاره جلوی در بگو بزاره آسانسور راحت تری تا استرس داشته باشی من تقریبا هر روز اکالا خرید میزنم ارسال رایگانه تند تند ۱۰۰ت تخفیف میفرسته منم خرید می‌کنم

خب خودت برو داروخانه حالا کاندوم یا قرص هرچی استفاده میکنی بخر ..طبیعی ریسکش خیلی بالاس حداقل برا من جواب نمیده بقیه رو نمدونم

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۵ سالگی
سلام بچه ها بفرمایید شیر برنج بعد ازظهر درست کردم یه کم گذاشتم یخچال الانم خوردیم جاتون سبز من خودم خیلی دوست دارم 😋من یک پیمانه برنج ایرانی رو خیس میدم حالا نیم دونه باشه که چه بهتر بعد یه دوسه ساعتی خیس میدم بعد با یه پاکت شیر میزارم خوب بپزه و جا بیافته اواسط پخت اگه ببینم شیرش کم شده و بازم نیاز به پخت داره یه لیوان دیگه شیر اضافه می کنم زیرشون کم می کنم میزارم خوب بپزه و برنجش به قولا شکفته بشه بعد دیگه نیم ساعت آخر پخت یه مقدار خامه اضافه می کنم و با یک قاشق گلاب و کمی اسانس هل یا عرق یا خوده هل که من هل نداشتم اسانس رو ریختم ترکیب هل و کلاب طعمش بهتر می کنه اینارو ریختم گذاشتم نیم ساعت دیگه موند بعد ریختم تو ظرف و ردشم با دارچین تزیین کردم و گذاشتم یکی دوساعت یخچال هم نی تونید با عسل یا شیره بخورید هم می تونید با نمک بخورید بعضی ها نمکی نی پزن با نون می خورن من اونجوری دوست ندارن کلا نه نمک می زنم نه شکر بعد با عسل می خورم شوهرم نمکی دوست داره نمک میریزه دیگه ذائقه ای ولی خوب خوشمزه مخصوص ماه رمضون هست من به عنوان صبحانه هم یا دسر هم دوست دارم خلاصه که جاتون سبز😄
مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ سالگی
سلام عشقولیاااا 🥰
اگه دلتون گرفته یا هر موقع دلتون گرفت دو تا نماهنگ درباره امام زمان به شدت توصیه میکنم این نماهنگ رو گوش کنی یعنی جووووری سبک میشین انگار دوباره متولد شدین 🥰
یتیم آخر الزمان. از محمود رمضانی ❤️🩷🤍
ببخش اگه به درد تو نخوردم🥺
ببخش اگه برا تو کم گذاشتم
حرف زیاد زدم تو عمرم اما
حرفی در خور شأن تو نداشتم
حواسم من پرت شلوغیا و
تویی داری دنبال من می گردی🥺
من دیگه خوب می شناسمت می دونم
یه لحظه هم فراموشم نکردی😭
من پی بازی های بچه گونه
تو هی مواظبی زمین نیفتم🥺
ای دل غافل درد و غصه هامو
به همه گفتم و به تو نگفتم😭
رو می زدم به آدما خودم رو
هی پیش این و اون خراب می کردم🥺
کاش انقدر که امیدم به بقیه است
یه ذره روی تو حساب می کردم😓
من از پس خودم که بر نمیام
تویی که باید دلمو بسازی💔
تویی رفیق واقعی منو باش
سرم گرمه به دنیای مجازی😔
گناه نمی ذاره تو رو ببینم
تو اما صبح تا شب نگاهم می کنی😭
من که می خوابم تازه تو پا میشی
توی نماز شبت دعام می کنی🥺
یتیم نوازی بابات علی رو
به ما می گفتن از همون قدیما🥺
منم یتیم آخر الزمونم😭
دستی بکش رو سر ما یتیما...😣