چشم دخترم اینجو چرک کرده از صب چیکار کنم

تصویر
۵ پاسخ

دکتر به پسره من قطره باکتی ماید داد با پماد تتراساکلین

ببر دکتر عزیزم سرخود چیزی نزن چشم حساسه

دختر من تا اینجوری میشه فورا براش پماد تتراسایکلین میزنم خوب میشه

ثطره استریل چشم بگیر هر ۶ساعت یه قطره با پماد چشمی هر ۱۲ساعت بزن

تتراسايكلين بزن ولى دكترم ببر

سوال های مرتبط

مامان ویانا و دلارام مامان ویانا و دلارام ۹ ماهگی