۴ پاسخ

منم اینجوری شدم حدود ۱۰ روزم درده خوب نمیشد،همه چی هم خوب بود
نگران نباش خوب‌میشه
فقط مراقب کیسه ابت باش ،حس کردی نشتی داره برو‌دکتر سریع

استراحت کن
مگه مجبوری سنگین بلند کردی😐🫡

منم این دو سه روز یذره خونه رو مرتب کردم در حد جارو و تی
همه کارا رو همسرم کرد
ولی مث اینکه همینقدم نباید کار میکردم
زیر شکمم درد گرفته

سعی کن بیشتراستراحت کنی

سوال های مرتبط