۴ پاسخ

29 هفته سونو رفتم 1045بود گف یه هفته مونده عقب و کمه

یکم کمه گلم.مغزیجات
حلیم گندم
تخم مرغ اب پز
میوه
گوشت کبابی
و اب زیاد بخور

وای منم انقد نگران وزنشم یعنی خودمو کشتم انقد چیزای ک وزن میدن رو میخورم اخرشم میترسم ی بچه ریزه میزه بزام😂

وزن نرمال یک کیلو و دویست هستش ولی نگران نباش سمنو و کباب و لیدی میل بخور ایشالا زود وزن میگیره 😁

سوال های مرتبط

مامان قلب آبی🩵 مامان قلب آبی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان سید محمد ایمان مامان سید محمد ایمان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته چهلم بارداری