مامانا برای رفلاکس شما چکار میکنید 😭🥺

۴ پاسخ

وای چرا میزاری بچه اذیت بشیه اینایی ک گفتم‌بده به خدا کامل باد شکمش خارج‌میشه من همیشه تو نوزادی میدادم بجهام آروم‌میشدن

کم کم بهش شیر بده
تا کمتر بالا بیاره

دارو میدم

من که دکتربراش دارو نوشته

سوال های مرتبط