خانما برای رفلاکس بچه هاتون چکار میکنید

۴ پاسخ

عاروقش و حتما بگیر ....بعد از خوردن شیر شیب دار نگهش دار چند دقیقه

شربت فاموتیدین ۲سیسی هر۱۲ ساعت

عزیزم علائمش چی بوده

من یکم زیر سرشو بالاتر میزارم وقتایی که بیداره و بعد شیر که خودم ببینمش البته
و داروهایی که دکتر داد مثل امپرازول

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی