۹ پاسخ

قطره کولیک پدیابست میدادم خوب بود
یه پارچه رو میذاشتمش رو بخاری گرم بشه بعد شکمشو باهاش میبستم
شکمشو میذاشتم رو دستم راهش میبردم
قنداقشم میکردم
درکل بیقراری شبو باید تا یه مدت تحمل کنی

سلام عزیزم قنداقش کن شاید بهتر بش

خدا رو شکر نداره کولیک ولی یکم رفلاکس داره اذیت هیچی کاری ازم بد نمیاد سعی میکنم ۲۰ دقیقه حداقل توی بغلم صاف نگه دارم بعد بذارمش روی تشک رفلاکس

قطره کولیف بی اس کی اگه داری امتحان کن

تصویر

این دوتارو باهم بده برام دعا میکنی

تصویر

پسر منم 😢🥺
من بردمش دکتر یه قطره داد

قیمتش یه کم بالاس اما ارزش دار

قطره اینفاکول بگیر اب روی اتیشه م سه وعده میدم به دخترم راحت گازهای روده رو دفع میکنه و دیگه به خودش فشار نمیاره

دختر منم همینه،بردمش دکتر گفت تا ۳ ماهگی باید تحمل کنی🥲

سوال های مرتبط