۴ پاسخ

من فقط شیر خودمو میدم همه چیز هم میخورم اولش اذیت شد بعدش عادت کرد اگه نخوری شیرت مقوی نمیشه خودتم وزن کم می‌کنی

منم رعایت میکنم فقط برنج ومرغ وابگوشت وتخم مرغ می خورم

من
هیچی نمیخوردم والا از دلدردش میترسیدم تا دوسه روز پیش مرغ میخوردم فقط از ماه رمضون سوپم میخوردم
الان دوشبه کرفس خوردم🫤

سوپ جو،اب گوشت،ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی
مامان ساروین👶 مامان ساروین👶 ۱۴ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی